මුලින්ම කියන්න ඕනා මට ගොඩක් සමාවෙන්න කියලා.මොකද මම එක එක වැඩ වලට කාලය ගිය හින්දා බ්ලොග් එක ගොඩක් කල් ලියන්න බැරි වුනා.

නමුත් මම ඒ කාලය තුල බ්ලොග් එකේ දාන්න එක එක දේවල් ගැන කල්පනා කලා.ඉතින් මම ඉස්සරහට ඒ වටිනා දේවල් ඔයාලට තිලින කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා.ගිය මාසෙ 6 වෙනිදට (April 6) මගේ බ්ලොග් එකට අවුරුදු 2 ක් වෙනවා.නමුත් ඒකටවත් පෝස්ට් එකක් දාගන්න බැරි වුනා.

ඒ වගේම මම හිතනවා ඔයාලා Comment දාලා මාව දිරිමත් කරයි කියලා.මොකද මම මේ දේවල් ඔයාලට තිලින කරනවාට මට ලැබෙන එකම ත්‍යාගය තමා Comment කියන්නෙ.මොකද මට මේ දේවල් ලිවුවයි කියලා සල්ලිවත්,තෑගිවත් ලැබෙන්නෙ නෑ.

ඉතින් ඔයාලගෙ සහයෝගය තියෙනවනම් මම මේක දිගටම කරගෙන යනවා.

තව පොඩි උදවුවක් ඕනා.මම මෙක ගොඩක් කාලෙකින් Update  කරපු නැති හින්දා දැන් මේක සමහර සින්ඩි වලින් අයින් වෙලා ඇති.ඔයාලා කවුරු හරි සින්ඩියකින් ආවනම් ඒ සින්ඩියෙ නම කමෙන්ට් කරලා යන්න.ඒක ලොකු උදවුවක්.

එහෙනම් ලගදිම හමුවෙන බලාපොරොත්තුව මත මම සමුගන්නම්.ඔයාලට සුභ දවසක්.